RooBaby v akci

Náš příběh

Za značkou Roobaby stojí několik velmi důležitých lidí, ovšem myšlenka a hlavně potřeba navrhnout si své vlastní nosítko se zrodila v mé hlavě.

Jsem maminkou dvou dokonalých nošenců. Jsme velmi aktivní rodina a to, že budu syna hlavně nosit, bylo jasné už od jeho prvních měsíců. Nejen, že jsme na sebe byli oba velmi fixováni a naplňovala se tím jeho přirozená potřeba stálého kontaktu s matkou, ale také jsem díky nošení nebyla násilně vtlačena do pozice nevítané přítěže při společenských aktivitách. Takový pocit bohužel spousta čerstvých maminek může prožívat. Nikdy jsem nechtěla a naštěstí ani nebyla společností usazena do pozice “teď jsi matka a společenský život už se tě netýká” a to právě díky tak významnému objevu nošení dětí na těle.

První měsíce jsem nosila syna výhradně v šátku, vystřídalo se jich u nás doma více, všechny jsem měla nesmírně ráda a stále naprosto upřímně šátkování miluji. Občas si ráda svůj poslední oblíbený šátek naváži a se synem jej vyrazíme provětrat, ale už to pro nás není to pravé. Přesto jak moc ten “koberec” ,slovy mého zbožňovaného manžela, máme rádi a jak dobře nám slouží, hledali jsme něco rychlého, jednoduchého, vzdušného a hlavně praktického, co budu moci brát s sebou všude a nebudu mít strach, že v lese vytáhnu nitku nebo že pošlapu cípy na parkovišti. Nebude mi vedro když malý chce zrovna chodit a zároveň nebudu s sebou smýkat zbytečný náklad. Zkrátka jsme potřebovali nosítko.

Vyzkoušeli jsme spoustu různých běžně dostupných, ale i zakázkově vyráběných variant ergonomických nosítek. Některá se mi opravdu líbila, jiná jsem zamítla už na první pohled. Od chvíle, kdy jsem si začala nosítko přát, jsem však měla jasnou představu o tom, jaké vlastnosti nutně musí mít a jak by zhruba mělo vypadat.

Nejsem typ, který by se snadno smířil s nějakým kompromisem, už vůbec ne v případě, že se jedná o cokoli spojeného s mými dětmi. Tak jsem se rozhodla vzít věci do vlastních rukou a navrhla jsem si nosítko sama, tak aby splňovalo všechny mé praktické i estetické potřeby, tak aby bylo pro mě to pravé, to dokonalé, které budu nosit denně a nebudu si nikdy na nic stěžovat. Začala jsem počítat, kreslit, denně jsem se na podlaze válela s krejčovským metrem na obrovském kusu papíru a čmárala, přepočítávala, měřila, stříhala někdy i trochu nadávala. Výsledek byl brzy na světě, první šablona všech částí nosítka určená ke kompletní realizaci. Byla jsem velmi pyšná, ale zároveň velmi napjatá, zda to, co jsem tak pečlivě chystala, bude skutečně splňovat všechno, co jsem si představila. Když jsem do svého prvního nosítka poprvé usadila syna, bylo to prostě ono, bylo to to pravé, bylo a je perfektní, nejpohodlnější nosítko, které jsem kdy měla na těle, nosítko, které mi dělá radost každý den.

A tak se zrodil produkt, který je skvělý, jsem o tom skálopevně přesvědčena a vím, že je tak dobré, že ho mohu s radostí a klidným svědomím poslat dál do světa. A tady začíná cesta značky. Kapitola která sama o sobě nepatří mě, ale hlavně mé úžasné podpoře a skvělému obchodníkovi, mému geniálnímu muži, který se rozhodl obětoval téměř všechen svůj volný čas a finance naší značce, našemu třetímu dítěti Roobaby. On je ten, který má přehled, kdo rozumí obchodu a vší té pro mne zcela nekonečné legislativě, kterou je nutné pokořit před vstupem na trh. On je ten kdo dal mému tak trochu dětskému snu naprosto jasnou strukturu, kdo mou malou poletující bublinu sundal z nebe a se všemi mými nápady, které poletovaly okolo ji postavil pevně na zem až najednou všechno to, o čem jsem snila bylo tady.

Najednou to nebylo jen v bublině, najednou je to má práce, práce tak hodně podobná rodičovství až mě to někdy unavuje, práce na plný úvazek s nikdy nekončící pracovní dobou a žádnými regulérními přestávkami, naše značka je jako naše děti, potřebují nás pořád od chvíle početí. Je to práce která mne baví, naplňuje a na kterou jsem moc hrdá, naše výtvory mě dělají šťastnou a věřím, že stejně tak šťastné udělají i rodiče dětí, kteří si je pořídí. Věřím, že každý prodaný kousek, bude rozdávat tuto radost dál.